Ötödször is Superbrands-díjas a BENU!

Ötödször is Superbrands-díjas a BENU!
A Superbrands Magyarországon immáron 14 éve díjazza a legkiválóbb márkákat, azonban csak kevés van köztük, amely évről évre részesül ebben az elismerésben. Büszkék vagyunk rá, hogy 2018-ban a BENU ötödször nyerte el a Superbrands-díjat, így tartósan is ott vagyunk a legnagyobb és legsikeresebb hazai márkák élmezőnyében. A Superbrands díj – amelyhez egy GFK felmérés szerint a fogyasztók 80%-a a bizalmat és minőséget kapcsolja – önmagában is rangos elismerés, de többszöri elnyerése annak bizonyítéka, hogy a márka hosszú távon gondolkozik, nem elégszik meg egyszeri sikerrel, folyamatosan fejleszt, megújul. A BENU Magyarország Zrt. számára a megújulás fontos része a márka iránti bizalom erősítésének, és büszkék vagyunk arra, hogy ezt a munkát immár ötödik alkalommal ismeri el a Superbrands szakmai zsűrije. Mindennapi munkánk során arra törekszünk, hogy a BENU márka a betegek és vásárlók számára állandó, biztos pont legyen, amely egyet jelent a minőséggel és az igényeiknek való megfeleléssel. 2012-ben Magyarországon az elsők voltunk, akik a nyitottpolcos gyógyszertár-koncepciót hálózat szinten is bevezettük, és azóta több mint 130 gyógyszertárban meg is valósítottuk. Tavaly decemberben pedig elsőként Európában, a BENU Gyógyszertár Budapest Shopmarkban mutattuk be az új, vásárlói igényeknek még inkább megfelelő gyógyszertár-kialakítást. Nagyon fontos számunkra a vásárlóinkkal történő folyamatos kommunikáció, párbeszéd, ezért átalakítottuk akciós kiadványunkat is, amelyet immár BENU Magazin néven találhatnak meg vásárlóink a gyógyszertárainkban és a postaládáikban. A Superbrands nemzetközi sikerének titka, hogy a díj segíti a fogyasztókat és az üzleti élet döntéshozóit a mindennapi választásaikban. A Superbrands díjra nem lehet pályázni, odaítélése kétlépcsős folyamatban zajlik. Az előszűrő után kizárólag a pozitív megítélésű, kockázat nélküli márkák mehetnek tovább a 40 tagú, független, főként marketing szakemberekből álló bizottság elé. A bírálók hétfokú skálán pontozzák a márkák teljesítményét, az alábbi szempontokat figyelembe véve: a márka tradíciója, történelme, piaci szereplése, reputációja, a vállalat goodwillje, etikai megítélése, közismertsége, tudatos innovációja, márkastratégiája. A zsűritagok pontjainak átlagolása után áll fel az a sorrend, amely szerint az egyes kategóriák legjobbjaiból Superbrandek lesznek.
2019. február 8.

Kiemelt ajánlatunk

Akciós ajánlataink