2020. július 22.
Életünk napjai – Így dolgozik online részlegünk

Mióta vezeti a BENU online részlegét, és melyek a divízió legfontosabb feladatai?
Mondhatjuk, hogy az online osztály egyidős velem. Négy éve kezdtük el a munkát, akkor csatlakoztam a céghez. Most egy három weboldalból álló online felületet menedzselünk. Van egy tartalmi oldalunk, egy webáruházunk, és egy vényköteles foglalási rendszerünk. Kiemelt feladataink közé tartozik az értékesítési platformként működő webáruház üzemeltetése – a külső és belső kommunikáció, a hirdetések kezelése, termékek árazása –, ezen kívül a benu.hu tartalmi részének szerkesztése.
Ki melyik területért felel a csapatban?
Velem együtt négyen vagyunk, idén májusban bővült a csapat plusz egy fővel. Zolihoz, az online marketingesünkhöz tartozik a gyártói megjelenések koordinációja. Ő küldi ki a hírleveleket, ő egyezteti a különböző megjelenéseket, bannereket. Csapatunk második tagja Réka, aki az árazással és a termékkörrel foglalkozik, illetve a riportokkal. Feladata, hogy az árak naprakészek legyenek, illetve az akciók elő legyenek készítve, hogy megfelelően elindulhassanak. Ő az, aki az új termékeket felveszi a webáruházba, beállítja és engedélyezi az árakat ezekhez. Osztályunk harmadik tagja Ádám, aki a terméktörzs karbantartással foglalkozik. Ez alatt azt értjük, hogy ő az, aki feltölti adatokkal, fényképekkel a termékek adatlapjait, rendben tartja a kategóriákat, illetve a cikkeket is ő teszi fel az oldalunkra.
Milyen kihívásokkal szembesülnek egy átlagos napon?
Az igazán izgalmas ebben a munkában az, hogy nagyon gyorsan lehet reagálni dolgokra. Például ha valaki hirtelen szeretne egy megjelenést, több platformra is gyorsan el tudjuk juttatni a kért kommunikációt. A kihívást az jelenti, hogy mivel technikai jellegű munkáról van szó, könnyen romolnak el dolgok. Előfordul, hogy hosszabb átfutási ideje lesz egy-egy projektnek, mint amire előzetesen számítottunk.
Önt személy szerint mi motiválja a leginkább?
A négy év alatt a nulláról építkezve messzire jutottunk, a TOP szereplők között vagyunk, de még lehet hova fejlődni. Leginkább az motivál, hogy hogyan tudunk a legnagyobbá válni, piacvezető státuszt kialakítani az online platformjainkkal is. Azon dolgozunk, hogy ezt elérjük.