Az álmatlanság kezelése függőség nélkül

2018. április 27.

Kapcsolódó tünetek:

alvászavar

Az álmatlanság – vagy más néven insomnia – gyötrő jelensége ellen nem csak gyógyszerekkel védekezhet. Természetes megoldások is léteznek rá, melyek nem okoznak függőséget.

Álmatlanság kezelése függőség nélkül

Álmatlanság kezelése függőség nélkül

Akut álmatlanságnak nevezzük azt, ha a tünetek heti 2-3 alkalommal, de csak maximum 1-2 hétig jelentkeznek, és összefüggésben lehetnek valamilyen, az életünket érintő fizikai vagy lelki hatással. Krónikus pedig akkor, ha legalább heti 3 alkalommal fordul elő, és minimum 1 hónapon keresztül tartósan jelentkezik.

Magnéziummal a nyugodt éjszakákért

A magnézium megoldást jelenthet az álmatlanság kezelésében. Szabályozza a szívritmust, és nyugalomban tartja az idegsejteket.

Gyógynövényekkel a jobb alvásért

A macskagyökér kellemetlen illata miatt teaként nem ajánlott, de tinktúra készítése esetén egy evőkanálnyi alvás előtt segíthet a nyugodt és tartós alvásban. Terhesen nem fogyasztható. A golgotavirág teája pedig egy széles körben használt nyugtató főzet, melyet az évszázados tapasztalat és eredmények alapján bátran ihatunk.

Álomba ringató illatok

 A levendula és a jázmin kellemes, nyugtató illatú olajával szintén hozzájárul a könnyű elalváshoz és a jobb minőségű pihenéshez. A teafa olaj szintén használható erre a célra. Csepegtessen néhány csepp ellazító olajat a párologtatóba, és aludjon egy jót!

Hálószobai tippek az insomnia ellen

Figyelje meg, hol pihen jobban! Keresse meg a hálóban az ágy legideálisabb helyét! És találja meg az Ön számára legjobb hőmérsékletet is! 18 Celsius fok felett nehezebb elérni a mély alvást, ezért ez a tökéletesen temperált háló hőmérséklete. Egy kiadós szellőztetés és a fűtés vagy klíma beállítása is segíthet ennek eltalálásában.

BENU Online Gyógyszertár ajánlata: