Az álmatlanság kezelése függőség nélkül

2018. április 27.

Kapcsolódó tünetek:

alvászavar

Az álmatlanság – vagy más néven insomnia – gyötrő jelensége ellen nem csak gyógyszerekkel védekezhet. Természetes megoldások is léteznek rá, melyek nem okoznak függőséget.

Álmatlanság kezelése függőség nélkül

Álmatlanság kezelése függőség nélkül

Akut álmatlanságnak nevezzük azt, ha a tünetek heti 2-3 alkalommal, de csak maximum 1-2 hétig jelentkeznek, és összefüggésben lehetnek valamilyen, az életünket érintő fizikai vagy lelki hatással. Krónikus pedig akkor, ha legalább heti 3 alkalommal fordul elő, és minimum 1 hónapon keresztül tartósan jelentkezik.

Magnéziummal a nyugodt éjszakákért

A magnézium megoldást jelenthet az álmatlanság kezelésében. Szabályozza a szívritmust, és nyugalomban tartja az idegsejteket.

Gyógynövényekkel a jobb alvásért

A macskagyökér kellemetlen illata miatt teaként nem ajánlott, de tinktúra készítése esetén egy evőkanálnyi alvás előtt segíthet a nyugodt és tartós alvásban. Terhesen nem fogyasztható. A golgotavirág teája pedig egy széles körben használt nyugtató főzet, melyet az évszázados tapasztalat és eredmények alapján bátran ihatunk.

Álomba ringató illatok

 A levendula és a jázmin kellemes, nyugtató illatú olajával szintén hozzájárul a könnyű elalváshoz és a jobb minőségű pihenéshez. A teafa olaj szintén használható erre a célra. Csepegtessen néhány csepp ellazító olajat a párologtatóba, és aludjon egy jót!

Hálószobai tippek az insomnia ellen

Figyelje meg, hol pihen jobban! Keresse meg a hálóban az ágy legideálisabb helyét! És találja meg az Ön számára legjobb hőmérsékletet is! 18 Celsius fok felett nehezebb elérni a mély alvást, ezért ez a tökéletesen temperált háló hőmérséklete. Egy kiadós szellőztetés és a fűtés vagy klíma beállítása is segíthet ennek eltalálásában.

BENU Online Gyógyszertár ajánlata:

  • GOODWILL magnézium B6 bevont tabletta 60x

    GOODWILL magnézium B6 bevont tabletta 60x

    <p><span>Válassza a bevált összetételt, kiválóan hasznosuló szerves magnéziummal az idegrendszer megfelelő működéséhez jelentős szellemi igénybevétel, fizikai megterhelés, terhesség, vagy elégtelen magnézium-bevitel (diéta, fogyókúra) esetén, mely állapotok csökkentik a szervezet magnézium szintjét, amely a sejtműködés alapvető ionja.</span></p>

    2 149 Ft
Ezt árulja el rólunk az alvópozíciónk

Ezt árulja el rólunk az alvópozíciónk

Mindenkinek megvan a kedvenc alvópozíciója, ami többet árul el rólunk, mint gondolnánk. Lássuk, hogy melyik póz milyen jelentéssel bír.

Így álmosít az autónk

Így álmosít az autónk

Nem csak egy éjszakába nyúló baráti találkozó, a bevett gyógyszerek vagy az elmaradt reggeli kávé miatt érezhetjük magunkat álmosnak autónkban, hanem maga az utazási módunk is hozzájárul az elnehezedő szemhéjakhoz és bágyadt tekintethez.

Bizonyított a nőknek több alvásra van szükségük

Bizonyított: a nőknek több alvásra van szükségük

Most már tudományos bizonyíték is alátámasztja, hogy a nőknek magasabb az alvásigénye, mint férfi társaiknak. De miért is pontosan?

Aki sokat éjszakázik, rövidebb ideig él

Aki sokat éjszakázik, rövidebb ideig él

A legújabb kutatások szerint a pacsirták hosszabb ideig élnek, mint az éjjeli baglyok.

Összes cikk Aktuális, érdekességek témában