Az álmatlanság kezelése függőség nélkül

2018. április 27.

Kapcsolódó tünetek:

alvászavar

Az álmatlanság – vagy más néven insomnia – gyötrő jelensége ellen nem csak gyógyszerekkel védekezhet. Természetes megoldások is léteznek rá, melyek nem okoznak függőséget.

Álmatlanság kezelése függőség nélkül

Álmatlanság kezelése függőség nélkül

Akut álmatlanságnak nevezzük azt, ha a tünetek heti 2-3 alkalommal, de csak maximum 1-2 hétig jelentkeznek, és összefüggésben lehetnek valamilyen, az életünket érintő fizikai vagy lelki hatással. Krónikus pedig akkor, ha legalább heti 3 alkalommal fordul elő, és minimum 1 hónapon keresztül tartósan jelentkezik.

Magnéziummal a nyugodt éjszakákért

A magnézium megoldást jelenthet az álmatlanság kezelésében. Szabályozza a szívritmust, és nyugalomban tartja az idegsejteket.

Gyógynövényekkel a jobb alvásért

A macskagyökér kellemetlen illata miatt teaként nem ajánlott, de tinktúra készítése esetén egy evőkanálnyi alvás előtt segíthet a nyugodt és tartós alvásban. Terhesen nem fogyasztható. A golgotavirág teája pedig egy széles körben használt nyugtató főzet, melyet az évszázados tapasztalat és eredmények alapján bátran ihatunk.

Álomba ringató illatok

 A levendula és a jázmin kellemes, nyugtató illatú olajával szintén hozzájárul a könnyű elalváshoz és a jobb minőségű pihenéshez. A teafa olaj szintén használható erre a célra. Csepegtessen néhány csepp ellazító olajat a párologtatóba, és aludjon egy jót!

Hálószobai tippek az insomnia ellen

Figyelje meg, hol pihen jobban! Keresse meg a hálóban az ágy legideálisabb helyét! És találja meg az Ön számára legjobb hőmérsékletet is! 18 Celsius fok felett nehezebb elérni a mély alvást, ezért ez a tökéletesen temperált háló hőmérséklete. Egy kiadós szellőztetés és a fűtés vagy klíma beállítása is segíthet ennek eltalálásában.

BENU Online Gyógyszertár ajánlata:

  • GOODWILL magnézium B6 bevont tabletta 60x

    GOODWILL magnézium B6 bevont tabletta 60x

    <p><span>Válassza a bevált összetételt, kiválóan hasznosuló szerves magnéziummal az idegrendszer megfelelő működéséhez jelentős szellemi igénybevétel, fizikai megterhelés, terhesség, vagy elégtelen magnézium-bevitel (diéta, fogyókúra) esetén, mely állapotok csökkentik a szervezet magnézium szintjét, amely a sejtműködés alapvető ionja.</span></p>

    2 799 Ft
4 érdekesség a női testről, amit kevesen tudnak

4 érdekesség a női testről, amit kevesen tudnak

Persze legtöbbünknek megvannak a biológia órákon tanult alapok a női szervezetről és működéséről, azonban van néhány érdekes, amit biztosan nem tanítottak meg az iskolapadban. Mutatjuk is az 4 legizgalmasabb tudnivalót a női testről.

5 újévi fogadalom az egészségünkért

5 újévi fogadalom az egészségünkért

A 2019-es évből már csak pár nap van hátra, ilyenkor pedig mindenki elkezd azon gondolkozni, hogy min kellene változtatnia jövőre. Legtöbben az egészségünkért szeretnénk többet tenni, így lássunk 5 ezzel kapcsolatos újévi fogadalmat.

Indítsuk jól a napot! 5 lépés a boldog ébredésért

Indítsuk jól a napot! 5 lépés a boldog ébredésért

Sokaknak okoz problémát a reggeli felkelés, de a kevés alváson túl a motiváció hiánya is hozzájárulhat a morgós reggelekhez. A vidám ébredés érdekében mutatunk néhány módszer arra, hogyan zárjuk és kezdjük a mindennapokat.

Az emberi test 5 megoldatlan rejtélye

Az emberi test 5 megoldatlan rejtélye

Egész életünket a testünkben éljük le, ennek ellenére rengeteg olyan dolog van az emberi szervezettel kapcsolatban, amiről keveset tudunk. Az alábbi kérdések talán a leggyakoribbak.

Ásítás és sírás – Itt a kapcsolat

Ásítás és sírás – Értsük meg jobban!

A tudomány jelenlegi állása mellett különösnek tűnhet, hogy több olyan általános jelenséggel is gondban vannak a kutatók, melyek meghatározzák a mindennapjainkat. A mai napig nincs egyértelmű magyarázat például a sírásra és az ásítás kapcsolatára.

Összes cikk Aktuális, érdekességek témában