7 tipp a boldog és kiegyensúlyozott párkapcsolatért

2017. április 3.

Kapcsolódó tünetek:

depresszió érzése

A párkapcsolat önmagától nem működik, időt és energiát kell rá fordítani, hogy mindkét fél jól érezze magát benne. Ha valaki úgy érzi, hogy a kapcsolata ellaposodott, esetleg több az összezördülés, mint eddig, akkor nem kell elsősorban a válásra gondolni. Vannak módszerek, melyekkel visszahozható az összhang, újra élvezetessé és meghitté válik a párkapcsolat.

1. Legyen őszinte önmagával!

Szánjon rá időt, hogy végig tudja gondolni, valójában mi válthatta ki párkapcsolatuk rossz irányba változását! Fogalmazza meg magának, mi nem működik, miben érez hiányt, és hogyan lehetne újra megfelelő! Legyen őszinte magával!

2. Legyen őszinte a párjával!

Üljön le a párjával és őszintén mondja el neki, hogy mire vágyik! Ügyeljen arra, hogy ne vádolja partnerét! Kérdezze meg, ő mit hiányol, mit szeretne! Ha érdeklődik párja igényei felől, akkor biztosan kialakul egy bizalmi helyzet, amiben veszekedés nélkül tudnak beszélgetni.

3. Vegye komolyan párja érzéseit is és ne sértődjön meg a kritikán!

Miután megosztotta partnerével az érzéseit, gondolatait, hallgassa meg őt is és vegye komolyan, amit mond. Fogadja el, ha párja nem csak pozitív dolgokat fogalmaz meg, és ne vegye sértésnek, ne azon kezdjen gondolkozni, hogyan tudna visszavágni neki!

4. Legyen kompromisszum kész!

Legyen kompromisszum kész! Próbálják megbeszélni, hogyan tudnák közelíteni az igényeiket, vágyaikat úgy, hogy az mindkettőjüknek megfelelő legyen!

BENU Online Gyógyszertár ajánlata:

5. Készítsenek közös jövőtervet!

Beszélgessenek az egyéni és közös céljaikról egyaránt! Mondják el egymásnak, kinek mi a terve, mit szeretne elérni, hova szeretne eljutni (munka, hobbi, utazás tekintetében), majd készítsenek közös terveket is!

6. Kedveskedjenek egymásnak a mindennapokban is!

Minden nap tegyenek valamit a másikért, önzetlenül! Nem kell óriási dolgokra gondolni, ilyen lehet a vacsora elkészítése, a szemetes kiürítése, a fürdővíz elkészítése, a gyermekek lefürdetése, tanulás a gyerekkel, az érdeklődés, hogy miként telt a másik napja.

7. Szervezzenek közös programokat!

Minden héten legalább egyszer töltsenek együtt minőségi időt! Megbeszélhetnek napközben egy helyet, ahol együtt ebédelnek, vagy kérjék meg időnként a nagyszülőket, hogy vigyázzanak a gyerekekre, Önök pedig menjenek vacsorázni, moziba vagy nézzenek meg egy filmet otthon. A lényeg a közös minőségi időtöltés.

Ezért csökkenhet a nők szexuális vágya szülés után

Ezért csökkenhet a nők szexuális vágya szülés után

Az első pár hónap egy gyermek születése után – amellett, hogy gyönyörű egyben – nagyon felkavaró időszak, amikor az újdonsült anyuka és apuka teljesen új élethelyzetben találja magát. Ezek a változások pedig a szexuális életükre is kihatással lehet.

A Hold állása valóban befolyásolja közérzetünket?

A Hold állása valóban befolyásolja közérzetünket?

Történelmünk során a Nap és a Hold fontos szerepet töltött be a kultúrákban, a civilizációk működésében és a spirituális életben is. Az egészségünkre gyakorolt hatása azonban heves vitákat vált ki, ezért érdemes mélyebbre ásni.

Humor nélkül nincs egészséges agy

Humor nélkül nincs egészséges agy

„A nevetés a legjobb orvosság” – sokáig azt gondoltuk, hogy ez csak egy közhely, de a tudósok kiderítették, hogy van valóságalapja. A nevetés nem csupán boldogsághormonokkal árasztja el a szervezetünket, de még agyunk teljesítőképességét is növeli.

Gyógyszer a szülés utáni depresszió ellen

Gyógyszer a szülés utáni depresszió ellen

Új gyógyszer bevezetését engedélyezte az amerikai élelmiszer-és gyógyszerhatóság (FDA). Ez az első olyan készítményét, amely specifikusan a szülés utáni depresszió kezelésére lett kifejlesztve.

3 tanács szülés utáni depresszió ellen

3 tanács szülés utáni depresszió ellen

A szülés utáni depresszió milliókat érintő jelenség, amely az új anyukákat szinte villámcsapásként éri, a legtöbben pedig egyáltalán nem is számítanak rá. Cikkünkben összeszedtünk 3 fontos tanácsot, amely segíthet a betegség elleni küzdelemben.

Összes cikk Életmód témában