Noha a háttérben dolgoznak, minden szál az ő kezükben fut össze. Szerveznek és koordinálnak, kapcsolatot tartanak és közvetítenek. Ők az asszisztensek, akik nélkül nehéz lenne elképzelni a BENU gördülékeny mindennapjait.
Sipos Ágnes – az Igazgatóság elnökének asszisztense
„2017-ben kerültem a BENU-hoz, akkor lettem Wallisch úr asszisztense. Ezt megelőzően a német nagykövetségen dolgoztam közel 15 évig, így meglehetősen nagy váltás volt ez számomra. A napjaimat alapvetően Wallisch úr napirendje határozza meg. Azzal, hogy 2019 februárja óta ő az egész cégcsoport vezetője, az én munkaköröm is sokkal szélesebb körű lett. Egyúttal nagyobb rálátásom nyílt a cégcsoport szintű projektekre, illetve arra, mi mivel hogyan függ össze. Persze ez egyben sok kihívással is jár. Igyekszem mindig úgy előkészíteni a vezetőm munkáját, hogy minden gördülékenyen menjen. Azt gondolom, hogy egy olyan háttérfeladat az enyém, amit akkor lehet csak észrevenni, ha valamit nem csinálok jól. Mindig vannak sűrűbb időszakok, de például amikor csapatépítőkre készülünk, azt nagyon szeretem koordinálni, mert tudom, hogy sokat ad a BENU munkatársainak. Munkaidőn kívül futással töltődöm, igyekszem is erre rendre időt szakítani, ha nem túl későn érek haza.”
Szabó Eszter – igazgatósági asszisztens
„Kicsivel több mint 5 hónapja vagyok Dr. Zlinszky János vezérigazgató úr asszisztense. Bátran kijelenthetem, hogy nagyon pozitív első benyomásaim vannak a BENU világáról mind a munka, mind a közösség terén. Nagyon jó energiák vesznek itt körbe, és jó a szinergia is. A feladatköröm nagy részét a time management teszi ki, illetve az ehhez tartozó szervezés, kapcsolattartás, annak érdekében, hogy Vezérigazgató Úr napjai minél hatékonyabbak és zökkenőmentesebbek legyenek. Ebből kifolyólag a középvezetőkkel napi szinten kapcsolatban vagyok, rendszeresen egyeztetek velük. Emellett a patikák felújítási részfolyamatainak a monitorozásában is komoly szerepem van, ezért a franchise tanácsadókkal és a területi managerekkel is elengedhetetlen az együttműködés. Fontos, hogy ezeket a felújítási folyamatokat nyomon kövessem, és tartsuk a határidőket. Tehát nagyon színes a munkaköröm, ami motiválóan, inspirálóan hat rám és a munkavégzésemre is. Nincsenek monoton napjaim, mindig van valami újdonság, amiből tanulhatok, fejlődhetek. A BENU nem pusztán egy munkahely számomra, hanem az életem fontos része. A kollégáim is nagyon segítőkészek, ennek hála az elmúlt 5 hónap elég volt ahhoz, hogy átlássam a BENU működését és a cég kultúráját. A BENU-nál a bizalom, a gondoskodás és az egészségtudatosság példaértékű, és ezek nagyon fontosak az én életemben is. Szabadidőmben a 14 éves kiskutyámmal, Kelevvel sétálunk nagyokat az erdőben a folyó mentén, ez tud igazán kikapcsolni. Végül, de nem utolsó sorban szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak mindenkinek a kedves fogadtatásért.”
Gutai-Ruppert Orsolya – igazgatósági asszisztens
„Közel öt éve dolgozom dr. Papp István igazgatósági tag személyi asszisztenseként. A feladatkörömbe tartozik többek között a területi menedzserek munkájának támogatása, a hozzájuk tartozó gyógyszertárakkal kapcsolatos központi adminisztráció és egyéb szervezési teendők, azaz összeségében minden olyan elem, ami a gyógyszertárak mindennapi működését segíteni tudja. A napi adminisztráció mellett vannak olyan projektfeladatok is, melyek során közvetlenül kapcsolatba kerülök a vezetőkkel (például COVID hírlevelek szerkesztése, illetve kiküldése). Vannak évenként ismétlődő feladatok is, melyekből az egyik kedvencem a BENU Gyógyszertárvezetői Konferencia szervezése, amire remélem, idén ismét sort tudunk keríteni. A járvány előtti időszakban ez minden évben egy nagy, másfél napos rendezvény volt, közel 350 fő részvételével. Erre mindig hónapokon át készültünk – nagy motiváció és komoly kihívás is egyben. A másik ilyen a külföldi szakmai utak szervezése: konferenciákat, szakmai kiállítást vagy más országok BENU patikáit látogatjuk meg minden ősszel 60-70 patikavezetővel. Úgy is fogalmazhatnék, hogy ez a két nagy feladat a favorit az asszisztensi munkakörben. Megvannak a biztos pontok, amikhez igazodunk, de minden nap van újdonság is, így nem lehet beleszürkülni a munkába. Számomra fontos a családdal eltöltött idő is, így rendszeresen közösen sportolunk. A férjemmel együtt járunk kettlebell edzésre és sportlövészetre. Ezeken kívül rengeteg ázsiai filmet nézek – legyen az koreai, kínai vagy indiai.”
Horváth Bernadett – jogi asszisztens
„Közel 8 éve dolgozom a cégnél, amely idő alatt a vállalat élete teljesen átalakult, ezzel együtt pedig az én munkaköröm is sokat változott. Két fő csoportra bonthatók a feladataim. Jelentős részt hasít ki belőlük a gyógyszertári portfólió kezelése. Közel 140 patikai társaságban valamilyen mértékű tulajdoni hányaddal bír a BENU, ezek cégjogi és hatósági ügyeit intézem. Másrészt a BENU patikai és nem patikai társaságoknak is bérbe, illetve albérletbe ad saját tulajdonú, illetve általa bérelt ingatlanokat országszerte. Ezek egy sor adminisztratív és koordinációs feladatot jelentenek, amelyek a Jogi Osztályon belül elsősorban hozzám tartoznak. Ahogy azok az ügyletek is, amelyek során egy patikai társaságban megváltozik a személyi jogos gyógyszerész személye (ezzel együtt tagi és tulajdoni hányadot érintő változások is zajlanak) – az ezekkel kapcsolatos okiratok szerkesztésével én foglalkozom. Az elmúlt 5 évben munkavédelmi képviseletet is elláttam, miközben természetesen klasszikus jogi asszisztensi teendőim is vannak. Összességében a patikai portfólió kezelése – beleértve az ezzel kapcsolatos cégbírósági és gyógyszerészeti hatósági ügyintézést – áll a legközelebb a szívemhez. Ezen kívül fontos számomra a gyógyszerészekkel való kapcsolattartás. Elsősorban nem a szakembert, hanem az embert látom bennük, és ekként is igyekszem kezelni őket. Hamarosan elvégzek egy felsőoktatási jogi szakképzést, illetve a távlati terveim között szerepel a jogi diploma megszerzése is. Ez is bizonyítja, hogy valóban érdekel az, amivel nap mint nap foglalkozom, és szeretném mélységében megérteni. Szabadidőmben szívesen olvasok, elsősorban szépirodalmi műveket, illetve nagyon érdekel a taoista thai chi is.”
Mező Borbála – igazgatósági asszisztens
„2020 májusában csatlakoztam a BENU csapatához, amikor a járvány első hullámában jártunk éppen, így a kollégáim nagy részével csak később tudtam személyesen megismerkedni. A franchise igazgató asszisztenseként elsősorban a négy franchise tanácsadóval kell napi szintű kapcsolatot tartanom, emellett kimutatásokat, prezentációkat készítek. Koordinálom továbbá az új belépő franchise gyógyszertárak integrációját, belépő képzést szervezek, valamint a szerződéskötéseket bonyolítom. A fix feladatokon túl természetesen nagyon sok az ad hoc tennivaló is. Ennek is köszönhetően a mindennapok tele vannak kihívásokkal, nincs két egyforma hét. Színes munkatapasztalattal a hátam mögött érkeztem a céghez – 4 évet dolgoztam például Los Angelesben a magyar konzulátuson, de voltam beszerző is –, ebből pedig egy ilyen sokrétű munkakörben sokat profitálok. Az irodán kívül szeretek futni: két éve sikerült lefutnom a félmaratont, tavaly pedig csapatban teljesítettük az ultrabalatoni távot. Illetve van egy cicám, Mimóza, aki az estéimet tölti meg játékkal.”