Stresszkezelés a maximumon!

2017. június 30.

Formálja át a mindennapi stresszt az eredeti MAGNE B6-tal! Töltse ki stressztesztünket!

Amikor a stresszes állapot kimerültséggel párosul, csökkenhet a szervezet magnéziumszintje, amely többek között alvászavart, szorongást, ingerültséget, tompa izomfájdalmat vagy -görcsöket okozhat, sőt gyengülhet az immunrendszer hatékonysága is. Pótolja a szervezetéből felhasznált magnéziumot az eredeti Magne B6-tal, hogy ellenállóbb legyen a stressz tüneteivel szemben. A magnéziumpótlás mellett szüksége van arra, hogy felvegye a harcot a stresszintet fokozó időhiánnyal. Akár tizenöt, feltöltődésre szánt perc is csodákra képes. Törje meg a napi rutint, és fordítson minden nap egy kis időt saját magára.

Töltse ki a tesztet és tudja meg, hogy mennyire megterhelő az életmódja és megmutatjuk a legjobban Önhöz illő stresszűző trükkünket!

Welcome to your Magne B6

1.

Előfordul, hogy munkám során az elvégzendő feladatok felhalmozódnak.

2.

Néha egy rövid időre abba tudom hagyni napközben a munkát, és egy kicsit fel tudok lélegezni.

3.

Munkatársaimtól szükség esetén tudok segítséget, támogatást kérni.

4.

Időnként olyan feladatokat kell elvégeznem, amelyek feleslegesnek tűnnek.

5.

A munkám számomra izgalmas kihívás.

6.

Úgy érzem, megfelelően helyt tudok állni a munkámban.

7.

Az otthon töltött időt nem érzem kifejezetten feltöltőnek.

8.

Elegendő időt tudok egyedül, magamban tölteni amikor otthon vagyok.

9.

Otthon sem tudok megszabadulni a munkahelyi feladatoktól.

10.

Jellemzően én végzem el a házimunkát.

11.

A családtagok ügyes-bajos dolgaival általában én foglalkozom, én segítek nekik a problémáik megoldásában.

12.

Gyakran nincs energiám arra, hogy párommal megbeszéljük, mi történt velünk a nap során.

13.

Elalvás előtt gyakran rágódom a másnapi teendőkön.

14.

Gyakran érzek belső konfliktust a munkám és a magánéletem között. Nehéz helyt állnom mind a két téren.

15.

Tudok időt szakítani arra, hogy különböző kreativitást igénylő elfoglaltságokkal (rajzolás, bármilyen kézműves munka, főzés…) kapcsolódjak ki.

16.

Elegendő alkalommal tudok aktívan kikapcsolódni, sportolni (kirándulás, futás, úszás, jóga…).

17.

Általában van energiám arra, hogy munka után kimozduljak (színház, mozi, étterem…).

18.

Nem érzem magam jól, ha szabadidőmben egyedül vagyok.

19.

Teljesen ki tudom kapcsolni a külvilágot, ha koncentrációt igénylő kikapcsolódáshoz van kedvem (olvasás, filmnézés…).

20.

Úgy érzem, a barátaimmal elegendő időt tudok tölteni.

21.

Általában vidámnak és jókedvűnek érzem magam.

22.

Sajnos ritkán vagyok nyugodt és ellazult.

23.

Ébredéskor általában frissnek és kipihentnek érzem magam.

24.

Aktív vagyok és fitt.

25.

Szerencsére sokszor gondolom úgy, hogy a napom során számomra izgalmas dolgok történnek velem.