50 felett

Ahogy idősödünk, változik a testünk és szervezetünk működésének hatásfoka is. Sejtjeink már lassabban regenerálódnak, több időt kell szánni egészségünk megőrzésére. Megjelennek a krónikus betegségek, a magas vérnyomás, ízületi problémák, gyakrabban léphetnek fel bizonyos hiánytünetek.

50 év felett a szervezetnek már más igényei vannak vitaminok és ásványi anyagok szempontjából is, mint fiatalabb korban, ezért érdemes kifejezetten a korosztály számára kifejlesztett multivitamin készítményeket választani, vagy a táplálkozásra odafigyelve pótolni a szükséges mennyiségeket. Bizonyos vitaminok, ásványi anyagok fontossága megsokszorozódik, így a csontritkulás megelőzésében résztvevő D-vitaminé és kalciumé, vagy az immunrendszer erősítését szolgáló C- és A-vitaminé. Az egyes tápanyagok szükséglete azért is nő, mivel romlik az emésztés és a felszívódás hatásfoka.

50 felett

Mivel lassul az anyagcsere, kevésbé vagyunk aktívak, emiatt a szervezet energiaigénye is kisebb, nő az elhízás veszélye. Olyan ételeket kell fogyasztani, amelyek tápanyagban gazdagok és könnyen emészthetőek. A kor előrehaladtával nő a vizelettartási problémák megjelenésének valószínűsége is. Semmiképpen se hanyagoljuk el, hiszen ha így teszünk, életminőségünket jelentősen rontja, ráadásul szakértő segítséggel orvosolható a probléma. Előzzük meg a betegségeket és éljünk aktív, örömteli életet 50 felett is!

Nők libidócsökkenése változókorban – Hogyan kerülhető el?

A női libidócsökkenés lehetséges okai és módszerek, melyekkel újra örömtelivé válhatnak a szexuális együttlétek.

A legjobb téli bőrápoló tippek 50 felett

A legjobb téli bőrápoló tippek 50 felett

Így ápolja bőrét a hideg napokon, ha elmúlt 50 éves.

6 módszer, hogyan lassíthatja szervezete öregedését!

6 módszer, hogyan lassíthatja szervezete öregedését!

Szeretne sokáig fiatal és egészséges maradni? 6 tipp, hogyan regenerálja szervezetét sejtszinten!

Táplálkozás 60 felett - A 6 legfontosabb szabály

Táplálkozás 60 felett – A 6 legfontosabb szabály

A legfontosabb egészségmegőrző táplálkozási szabályok, amelyek fitten tartják, ha elmúlt 60!

Agyfrissítő tippek - Így őrizheti meg elméje fiatalságát!

Agyfrissítő tippek – Így őrizheti meg elméje fiatalságát!

Íme néhány bevált módszer, illetve a 10 legjobb agyserkentő élelmiszer a szellemi fittségért 50 éves kor felett.