Fogyókúra, egészséges táplálkozás

Hogyan ne legyen káros a fogyókúra?

Életében minimum egyszer mindenki megpróbálkozik a diétázással, hogy megszabaduljon a plusz kilóktól. Ezzel nincs is semmi baj, viszont annak érdekében, hogy ne károsítsuk a fogyókúra során a szervezetünket, oda kell figyelnünk néhány fontos dologra.

Miben van sok magnézium?

Izomgörcsök, fáradékonyság és fejfájás – ezek a magnéziumhiány leggyakoribb tünetei, melyeken azonban egy kiegyensúlyozott étrenddel enyhíteni tudunk. Ehhez sok olyan élelmiszert kell fogyasztanunk, melynek magas a magnéziumtartalma.

Immunerősítés ősszel

Védekező rendszerünk megfelelő állapota minden évszakban fontos, de évszakváltáskor és bizonyos hiányállapotok esetén különösen érdemes támogatnunk a működését.

Ennyi mindenre jó a hajdina

Egyre gyakrabban hallani, hogy a hajdina nagyon egészséges. Nem csupán a szervezetünk sav-bázis egyensúlyára van jótékony hatással, hanem még a vércukorszintet is képes csökkenteni. Cikkünkből kiderül, hogy még milyen további pozitív hatásai vannak.

A vashiány veszélyei

A vashiány világszerte az egyik leggyakoribb egészségügyi probléma. Tünetei a fáradékonyságtól kezdve az étvágytalanságon át a koncentrációs zavarokig terjedően rendkívül sokrétűek.

Az omega-3 zsírsav természetes forrásai

Az omega-3 zsírsav fontos a szervezetünk számára, hiszen védi a szívünket, támogatja az agyműködésünket, továbbá fitté tesz. Összegyűjtöttük, melyik élelmiszerek tartalmazzák belőle a legtöbbet.