Sport, mozgás

Az egészséges élet fontos alappillére a tudatos táplálkozás és életvitel mellett a rendszeres mozgás is. A mindennapokba beépített sport segít az optimális testsúly elérésében és megtartásában, az izomzat és a csontok épségének megőrzésében, a stressz levezetésében.

Sport, mozgás

Mint sok minden másban, a sportban is fontos, hogy szem előtt tartsuk a fokozatosság alapelvét, hogy elkerüljük a sérüléseket. Figyeljünk oda mindig testünk jelzéseire: a fáradtságra, az izomgörcsökre, a hát- és derékfájdalmakra! Pótoljuk megfelelően a testünk sokoldalú igénybevétele során elveszített vitaminokat és ásványi anyagokat!  Óvjuk ízületeinket és izmainkat, válasszunk testi adottságainknak és életkorunknak legjobban megfelelő mozgásformákat! Edzéseinket mindig bemelegítéssel indítsuk és nyújtással zárjuk!

Ha mindezek ellenére megtörténik a baj és lesérülünk, kérjük ki szakember tanácsát, végeztessük el a szükséges vizsgálatokat és éljünk a modern orvostudomány nyújtotta lehetőségekkel, hiszen ma már számtalan gyógyhatású készítmény, hatóanyagos kezelés, terápia áll rendelkezésre, hogy a gyógyulás minél gyorsabb és fájdalommentesebb lehessen.

Így sportoljunk télen! A téli edzések 7 szabálya

Így sportoljunk télen! A téli edzések 7 szabálya

Az alábbi szabályok betartásával a hideg évszakban is nyugodtan edzhet a szabadban!

Fájdalomcsillapító tabletta és krém egyszerre?

Szabad hátfájásomra egyszerre tablettát szedni és fájdalomcsillapító krémmel is kenni?

A bemelegítő krémek hatásmechanizmusa

Pótolják a bemelegítést a sportkrémek?

A hideg-meleg párnák

A hűtőszekrényben tárolható hideg-meleg párnák mennyi ideig állnak el? Hogyan kell őket fertőtleníteni?

Derékfájás kezelése

Krémen és fájdalomcsillapító tablettán kívül milyen egyéb megoldást tud javasolni derékfájásra?