Sport, mozgás

Az egészséges élet fontos alappillére a tudatos táplálkozás és életvitel mellett a rendszeres mozgás is. A mindennapokba beépített sport segít az optimális testsúly elérésében és megtartásában, az izomzat és a csontok épségének megőrzésében, a stressz levezetésében.

Sport, mozgás

Mint sok minden másban, a sportban is fontos, hogy szem előtt tartsuk a fokozatosság alapelvét, hogy elkerüljük a sérüléseket. Figyeljünk oda mindig testünk jelzéseire: a fáradtságra, az izomgörcsökre, a hát- és derékfájdalmakra! Pótoljuk megfelelően a testünk sokoldalú igénybevétele során elveszített vitaminokat és ásványi anyagokat!  Óvjuk ízületeinket és izmainkat, válasszunk testi adottságainknak és életkorunknak legjobban megfelelő mozgásformákat! Edzéseinket mindig bemelegítéssel indítsuk és nyújtással zárjuk!

Ha mindezek ellenére megtörténik a baj és lesérülünk, kérjük ki szakember tanácsát, végeztessük el a szükséges vizsgálatokat és éljünk a modern orvostudomány nyújtotta lehetőségekkel, hiszen ma már számtalan gyógyhatású készítmény, hatóanyagos kezelés, terápia áll rendelkezésre, hogy a gyógyulás minél gyorsabb és fájdalommentesebb lehessen.

Mire jó a kineziológiai tapasz?

Mire jó a kineziológiai tapasz?

A kineziológiai tapasz egy rendkívül rugalmas tapasz, ami az izmok, az ínak és az ízületek sérülései vagy gyulladása esetén segíti azok stabilizációját, anélkül, hogy megakadályozná a mozgathatóságukat.

Azok a véletlen sportsérülések!

Felnőtt és gyerek, idős és fiatal nyáron egyaránt többet mozog. A több mozgásnak pedig könnyen lehet eredménye egy kisebb-nagyobb izom- vagy ízületi sérülés, sportbaleset.

Orthomol, a kiváló minőségű termékcsalád (x)

A tudomány és a technika fejlődésének köszönhetően minden korábbinál gyorsabb fejlődés tapasztalható az étrend-kiegészítők gyártásában is.

3 szívkímélő mozgásforma

3 szívkímélő mozgásforma

A legtöbben úgy gondolhatják, hogy szív- és érrendszeri problémák mellett minél kevesebbet kell mozogni, hiszen az csak terhelést jelent a szervezet számára. Valójában azonban minden mozgás hasznos, de fontos, hogy megfelelő gyakorlatokat végezzünk.

A 4 legbiztosabb ellenszer izomlázra

A 4 legbiztosabb ellenszer izomlázra

Mindenki, aki valaha aktív mozgást végzett, tapasztalhatta már az edzések után jelentkező, izomcsoport-specifikus enyhe fájdalmat, az izomlázat. A jelenség teljesen normális, rövid ideig tart, és több hasznos tippel is enyhíthető.