Tippek, melyekkel sikeres lehet az év eleji fogyásunk

2019. január 7.

Kapcsolódó tünetek:

elhízás

Az újévi fogadalmak közt talán a fogyás áll az első helyen, ennek ellenére nagyon sokan nem jutnak el az elhatározásuk megvalósításáig. Az alábbi tippekkel abban próbálunk segíteni, hogy jövőre ne csak álom maradjon a súlyvesztés.

Tippek, melyekkel sikeres lehet az év eleji fogyásunk

Tippek, melyekkel sikeres lehet az év eleji fogyásunk

Konkrét és elérhető célokat tűzzünk ki!

A legfontosabb talán, hogy ne egy hét alatt akarjunk olyan vékonyak lenni, mint a szupermodellek, hiszen ez nem kivitelezhető, és csak frusztrációt okoz. Ennek elkerülése érdekében inkább rövidtávú és elérhető célokat tűzzünk ki magunk elé: egy hónap alatt például ne 20 kilogrammtól akarjunk megszabadulni, hanem inkább három hónap alatt 5-től. Tehát az egyik legfontosabb, hogy elérhetőek legyenek a célok, hiszen senkinek sem lesz egyik napról a másikra kockás hasa.

Sose adjuk fel!

Biztos, hogy lesznek olyan pillanatok, amikor úgy érezzük, úgysem fog sikerülni. De ne adjuk fel! Ne hátráljunk meg, mert meg fogjuk bánni. Ne legyünk túl szigorúak magunkkal, ha lecsúszik egy csoki vagy egy szelet süti. Majd a következő edzésen 10 perccel tovább maradunk a futópadon, és ezzel le is dolgozzuk a pluszban elfogyasztott kalóriákat.

Így lesz sikeres a fogyás

Sokan különböző trendi diétákba kezdenek, vagy egyszerűen nem esznek, amivel azonban csak ártanak a szervezetüknek. A hosszantartó fogyás egyetlen módja, ha megváltoztatjuk az étkezési szokásainkat. Együnk egészségesen és kiegyensúlyozottan, így nem csak sikerülni fog leadni a plusz kilókat, de meg is tudjuk tartani az álomsúlyunkat. Ehhez fogadjuk meg az alábbi tippeket:

  • A napi kalóriabevitelünk legyen 1200 és 1500 között. A pontos mennyiség függ a testsúlyunktól, továbbá attól, hogy mennyit mozgunk.
  • Kerüljük a zsíros ételeket és inkább sovány húsokat együnk.
  • Kevés zsiradékot használjunk sütésnél.
  • Az ételeket inkább grillezzük vagy pároljuk.
  • Tejföl és tejszín helyett használjunk tejet.
  • Zsírszegény sajtokat és tejtermékeket fogyasszunk.
  • Napraforgóolaj helyett inkább len-, olíva- vagy repceolajat használjunk.
  • Együnk sok halat.
  • Teljes kiőrlésű pékárukat fogyasszunk.
  • Minden nap igyunk minimum 2 liter vizet.
  • Mellőzzük az alkoholfogyasztást.
  • Legalább heti kétszer járjunk edzeni/futni/biciklizni/úszni…
  • Lift helyett inkább lépcsőzzünk.
5 dolog, amit mindennap tegyen meg az egészségéért

5 dolog, amit mindennap tegyen meg az egészségéért

Egészségesen élni nem csak azt jelenti, hogy heti négyszer zöldség turmixszal a kezünkben elindulunk a konditerembe. A legkisebb dolgok is számítanak, olyanok, amelyeket könnyű szerrel beépíthetünk mindennapi rutinunkba.

Így kezdjünk el okosan mozogni az újévben

Így kezdjünk el okosan mozogni az új évben

Az újév kezdete sokunk számára legerősebb elhatározásaink megszületésének időszaka. Viszont ha fogyókúrába vagy a fittségért folytatott küzdelembe kezdünk, jól tesszük, ha okosan fogunk bele.

Újévi életmódváltás

Újévi életmódváltás

Az új év kezdetével sokan életük, illetve életvitelük megváltoztatását tűzik ki célul, azonban ez az elhatározás gyakran kudarcba fullad. Ennek azonban nem kell így lennie! Az alábbi 5 tipp segíthet ebben.

Így maradjunk egészségesek az ünnepek alatt

Így maradjunk egészségesek az ünnepek alatt

Még az egészséges életmód követőinek is meggyűlik a baja az ünnepekkel. Ilyenkor nem egyszerű betartani a karcsúsághoz szükséges étrendet, vagy követni a fitten tartó edzéstervet. De itt van 4 tipp, melyekkel idén talán könnyebb lesz az évvége.

Így ússzuk meg hízás nélkül az adventi szezont

Így ússzuk meg hízás nélkül az adventi szezont

A karácsonyi időszak a meghitt pillanatokról, családi összejövetelekről és lakmározásról szól. Utóbbinak köszönhetően a plusz kilók is könnyedén feljönnek ránk. Ha ezt el szeretnénk kerülni, akkor próbáljuk ki az alábbi trükköket.

Összes cikk Aktuális, érdekességek témában

Kulcsszavak: , ,