Kerülje őket! Ez az 5 leghizlalóbb nyári étel

2016. augusztus 15.

Kapcsolódó tünetek:

elhízás

Nyáron sokszor észre sem vesszük, hogy több kalóriát viszünk be, mint általában. Íme, a nyár 5 leghizlalóbb étele!

Cukros üdítők

Nyáron, a nagy melegben különösen fontos, hogy megfelelő mennyiségű folyadékot fogyasszunk, hogy egyensúlyban tartsuk vízháztartásunkat. Ha cukrozott teát, szörpöt, energiaitalokat, gyümölcsleveket vagy sört iszunk, az poharanként 150 kalóriát is jelenthet.

  • Tipp: Készítsünk limonádét citrommal, bogyós gyümölcsökkel vagy házi jegesteát gyümölcsteából, cukor helyett használjunk édesítőszert!

Jégkrémek és egyéb hideg nyalánkságok

Egy pohárnyi jégkrémben vagy egy méretes fagyiban akár 500 kalória is lehet és zsírtartalmuk is jelentős. A tejes turmixok és a tejszínhabos jegeskávé is jócskán bővelkedik kalóriákban.

  • Tipp: Kerüljük a túl nagy adagokat és az édes feltéteket! Válasszuk az alacsonyabb kalóriatartalmú sörbetet, vagy készítsünk házilag egy botmixer segítségével fagyasztott gyümölcsök, jég és méz felhasználásával jégkrémet!

Öntetes saláták

Woman looking at stack of donuts in aweA saláták fontos részei az egészséges táplálkozásnak. Nem mindegy azonban, hogy milyen öntetet és feltétet választunk hozzá: a majonézben tocsogó változat igazi kalóriabomba, s ha még megszórjuk sajttal, sült szalonnadarabokkal vagy krutonnal is, az biztosan nem tesz jót a vonalainknak.

  • Tipp: Öntetként használjunk balzsamecetet, dijoni mustárt, extraszűz olívaolajat, gazdagítsuk a salátát aszalt vagy sült zöldségekkel, szárított fűszerekkel, főtt tojással!

BENU Online Gyógyszertár ajánlata:

  • XLS Medical Direct por 90x

    XLS Medical Direct por 90x

    <p>Az XL-S Medical por természetes és klinikailag igazolt hatóanyaga képes megkötni a táplálékkal bevitt zsír 28%-át, valamint csökkenti az étvágyat és a nassolási vágyat.</p> <div style="padding-top: 10px; clear: both;"> </div> <div style="display: table; width: 100%;"> <div style="display: table-row-group;"> <div style="display: table-row;"> <div style="display: table-cell; padding: 3px 0px;"><img src="../../../../../../../../../wp-content/uploads/img/mpl.jpg" border="0" width="30" /></div> <div style=";display: table-cell; padding: 6px 0 10px 0; vertical-align: middle;">Kiszállítás futárszolgálattal: ingyenes</div> </div> <div style="display: table-row;"> <div style="display: table-cell; padding: 3px 0px;"><img src="../../../../../../../../../wp-content/uploads/img/benu.jpg" border="0" width="30" /></div> <div style="display: table-cell; padding: 6px 0 10px 0; vertical-align: middle;">Személyes átvétel több, mint 100 gyógyszertárban: ingyenes</div> </div> </div> </div>

    16 490 Ft

Nassok

Mindenkire rátörhet olykor a nassolás utáni vágy, de ha rendszeresen és túl sokat eszünk ezekből a finomságokból, akár már egy hét alatt is plusz kilók rakódhatnak ránk. Minden dekagramm chips nagyjából 60 kalóriát tartalmaz, egy dekagramm sajtos nachosban pedig 250 kalória, 14 gramm zsír és 580 milligramm nátrium, egy doboz pattogatott kukoricában 550 kalória és 31 gramm zsír van.

  • Tipp: Készítsünk chipset házilag, zellerből, céklából, édesburgonyából – a neten számtalan kiváló receptet találhatunk –, de a nyers répa és hozzá a fokhagymás-tejfölös mártogatós is kiváló és egészséges alternatíva!

Zsíros, olajban sült húsok

A grillezett húsok bizony hizlalhatnak, ha zsírosabb fajtából készítjük. Egy fél kilós steak elfogyasztása 1600 kalória bevitelét jelenti, ami egy átlagos testalkatú nő csaknem egy napi teljes kalóriabevitelének felel meg. A bő olajban, zsírban sült húsok sem számítanak alakbarátnak, ráadásul az artériáinknak is ártanak.

  • Tipp: A sertés- és a marhaborda nagyon zsíros, ezért válasszuk helyette a szűzpecsenyét, a csirkemellet (lehetőleg bőr nélkül), vagy a marha soványabb részeit pl. combot. Az elkészítés módja pedig lehet a grillezés vagy sütőzacskóban sütés.
Hogy lehet szülés után lefogyni?

Hogy lehet szülés után lefogyni?

7 tipp, hogy mihamarabb megszabaduljon a terhességi súlyfeleslegtől!

Íme az igazság a zsírokkal kapcsolatban!

Íme az igazság a zsírokkal kapcsolatban!

A jó, a rossz és ami közötte van.

Fogyókúra 40 éves kor felett – 6 fontos új szokás!

Fogyókúra 40 éves kor felett – 6 fontos új szokás!

20 és 30 éves kor között még nyugodtan evett és ivott este a barátokkal, majd adta le pikk-pakk az esetleges felesleget? 40 felett azonban hiába a régi módszerek, de a súlya meg sem mozdul?

Egészséges és diétás köretek karácsonyra

Egészséges és diétás köretek karácsonyra

Előzzük meg a karácsonyi plusz kilókat egy olyan menüvel, melynek legfontosabb elemei az egészséges és diétás köretek, ugyanis a hagyományos köretek azok, melyek a legtöbb problémát okozzák.

fitt nassolnivalók

6 fitt nassolnivaló

Az evés élvezetét diéta alatt sem kell megtagadnunk, de fontos, hogy olyan fitt nassolnivalók mellett döntsünk, amiket bűntudat nélkül fogyaszthatunk.