A legjobb természetes zsírégető ételek 1. rész

2016. augusztus 15.

Kapcsolódó tünetek:

elhízás

Összeszedtük a leghatásosabb, természetes zsírégetőket.

A természetes zsírégetők a fölösleges zsírt energiává alakítják át és „kiszívják” a sejtekből az elraktározódott zsírt, ami aztán energiává alakul át. Ezzel a kettős stratégiával serkentik az anyagcserét, és gondoskodnak a fölösleges kilók eltüntetéséről.

Magas rosttartalmú gabonapelyhek

A beautiful woman eating a meal in her gardenA testnek minden egyes gramm rost lebontásához és megemésztéséhez – az oldható rostokéhoz – kalóriára van szüksége (kutatások szerint nagyjából hétre). A rostokban gazdag ételek, mint a gabonapelyhek – különösen a korpát vagy zabot tartalmazó változatok – fogyasztása hozzájárul a zsírégetéshez, serkenti az emésztést, segíti a salakanyagok kiürülését, és hosszú időre teltségérzést biztosít.

Magas fehérjetartalmú ételek

Az élelmiszerek közül testünknek a legnagyobb nehézséget a fehérje lebontása okozza. Rendszeres mozgással párosítva az értékes fehérjék fogyasztása segít abban, hogy testünk zsírt, ne pedig izmot veszítsen az edzések során. A fehérje mindemellett a leglaktatóbb élelmiszerfajta, vagyis fogyasztása során jóval hamarabb érezzük úgy, hogy jóllaktunk. Fontos azonban, hogy elsősorban fehér, illetve sovány húsokat fogyasszunk: halat, csirkét vagy pulykát.

BENU Online Gyógyszertár ajánlata:

  • XLS (XL-S) Medical Direct por 90x

    XLS (XL-S) Medical Direct por 90x

    <p>Az XL-S Medical por természetes és klinikailag igazolt hatóanyaga képes megkötni a táplálékkal bevitt zsír 28%-át, valamint csökkenti az étvágyat és a nassolási vágyat.</p>

    17 990 Ft

Komplex szénhidrátok

A komplex szénhidrátok emésztésére a szervezetnek energiát kell ráfordítani az átalakításhoz. Mivel ezek a táplálékok nemcsak energiát használnak, hanem zsír- és kalóriaszegények is, így hatásos zsírégetők. A káposzta, a hüvelyesek, a zöld saláta és az alma is komplex szénhidrátokat tartalmaz, melyek bevitelénél különösen fontos a napi két liter vagy még több folyadék fogyasztása is. Az emészthetetlen rostokat sok vízzel kell leöblíteni, különben megakad az emésztés.

Csípős fűszerek

A chili – és általában a csípős fűszerek, mint a bors, a curry és a gyömbér – mértékletes fogyasztása hatékonyan növeli az anyagcsere-működés sebességét. A chiliben található capsaicin ugyanakkor étvágycsökkentő hatású, vagyis az étkezés után jóllakottabbnak érezhetjük magunkat, nem beszélve arról, hogy az emésztőenzimek termelését is elősegíthetjük fogyasztásával.

Zöld tea

A zöld teában található katechin nevű antioxidáns gyorsítja az anyagcserét és a zsírégetést, valamint csökkenti az úgynevezett rossz koleszterinszintet is. Fogyasszunk belőle minden nap legalább két csészével, cukor és édesítőszer nélkül!

A diétás étrend aranyszabályai

A diétás étrend aranyszabályai

Annak érdekében, hogy a szervezetünk egészséges legyen, energiára és számos tápanyagra van szüksége. Mindegy, hogy fogyni szeretnénk vagy egyszerűen jobban szeretnénk táplálkozni, az alábbi szabályokat kell hozzá betartanunk.

Egészséges és diétás köretek karácsonyra

Egészséges és diétás köretek karácsonyra

Előzzük meg a karácsonyi plusz kilókat egy olyan menüvel, melynek legfontosabb elemei az egészséges és diétás köretek, ugyanis a hagyományos köretek azok, melyek a legtöbb problémát okozzák.

A ketogén diéta 6 aranyszabálya

A ketogén diéta 6 aranyszabálya

A ketogén diéta egy szénhidrátokban szegény, zsírban gazdag fogyókúra. Annak érdekében, hogy valóban sikereket érjünk el ezzel a módszerrel, be kell tartanunk néhány alapszabályt. Cikkünkből kiderül, hogy mire kell fokozottan figyelnünk.

Egészséges karácsonyi menü dietetikusok szemével

Egészséges karácsonyi menü dietetikusok szemével

Mennyire táplálkozunk helyesen az ünnepek alatt, és mit kell tennünk azért, hogy ne plusz kilókkal indítsuk a következő évet? Íme, a fő elvek.

Hogyan ne legyen káros a fogyókúra?

Hogyan ne legyen káros a fogyókúra?

Életében minimum egyszer mindenki megpróbálkozik a diétázással, hogy megszabaduljon a plusz kilóktól. Ezzel nincs is semmi baj, viszont annak érdekében, hogy ne károsítsuk a fogyókúra során a szervezetünket, oda kell figyelnünk néhány fontos dologra.